Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Η κριτική μας για την ταινία "Μια ιστορία για τον Άγιο Βασίλη".

  Δε μου άρεσε πολύ, γιατί ο Ιζάκι όταν ήταν γέρος είχε γεράσει μαζί του και ο Νίκολας, ενώ έπρεπε να είχε ταβλιαστεί! 
Α. Δημήτρης.
  
  Μου άρεσε πολύ η ταινία, γιατί μου έκαναν εντύπωση τα παιχνίδια από ξύλο και το εργαστήριο του Ιζάκι. Επίσης, το τέλος της ταινίας ήταν πολύ ωραίο με τους τάρανδους που πετούσαν.  
Β. Κωνσταντίνος.
  
  Μου άρεσε γιατί ο Ιζάκι από κακός έγινε καλός. Γ. Άγγελος.
  
  Μου άρεσε πολύ, γιατί ήθελα να μάθω την ιστορία του Άγιου Νικόλα και ενθουσιάστηκα, επειδή η ταινία ήταν χαρούμενη, αν και σε κάποια σημεία ήταν λυπητερή! Κ. Αστερούλα.

  Η ταινία μου άρεσε. Στην αρχή ήταν θλιβερή αλλά μετά έγινε πιο χαρούμενη. Κ. Λεωνίδας.

  Την βρήκα πολύ συγκινητική και πολύ ωραία.  
Κ. Κωνσταντίνα.
   
  Στην αρχή δε μου άρεσε και τόσο, γιατί δεν έδειχνε κάτι σημαντικό αλλά στη μέση και στο τέλος η ταινία έγινε πιο συγκινητική. Ήταν πολύ ωραίο και για αυτό μου άρεσε. 
Λ. Αστερία.

   Η ταινία μου άρεσε γιατί ήταν πολύ συγκινητική, ειδικά στο τέλος που ο ήρωας έγινε Αϊ-Βασίλης. Π. Εύα
  
  Την ταινία τη βρήκα πολύ ωραία, γιατί ήταν συγκινητική και δεν τη βαριόσουν ούτε για ένα λεπτό. Είχε πολύ ενδιαφέρον! 
Π. Μαρία.
  
  Μου άρεσε λίγο προς το τέλος, γιατί ήταν πολύ συγκινητική. Στην αρχή ήταν αδιάφορη αν και στη μέση βελτιώθηκε λίγο.  
Π. Γιώργος
  
  Εμένα μου άρεσε η ταινία γιατί ήταν πολύ ωραία. Π. Νικόλας.
  
  Η ταινία ήταν πολύ ωραία. Σ. Ισιδώρα.

  Μου άρεσε πολύ. Την βρήκα πολύ συγκινητική. Σε μερικά σημεία μου φάνηκε λίγο αγχωτική. Πιστεύω ότι κάποιος μπορεί τη θεωρήσει λίγο στενάχωρη. Μου άρεσε η στιγμή που ήρθε ο Νικόλας με το ιπτάμενο έλκηθρο. Πιστεύω ότι μπορούν να δουν την ταινία άνθρωποι όλων των ηλικιών. Χ. Παναγιώτα.
  
  Το έργο ήταν πολύ ωραίο. Χ. Νίκος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου