Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Ένας Έλληνας στον τελικό διαγωνισμού φωτογραφίας του National Geographic!

Οδοιπόρος σε Παγετώνα, του Φρανκ Φακίνου 
   Με τη φωτογραφία του «Οδοιπόρος σε Παγετώνα» ο ελληνικής καταγωγής Φρανκ Φακίνος κατάφερε να μπει στον τελικό του διαγωνισμού φωτογραφίας του περιοδικού National Geographic στην κατηγορία «Ταξίδι».
   Ο Φρανκ Φακίνος τράβηξε τη φωτογραφία το 2008 στη διάρκεια ταξιδιού του στην Παταγονία (Χιλή και Αργεντινή). Ο ίδιος κατάγεται από την Ελλάδα και ζει στο Λος Αντζελες. Για τη διάκρισή του λέει: «Είναι μεγάλη μου τιμή που είμαι ο μοναδικός Έλληνας στο διεθνή διαγωνισμό φωτογραφίας του National Geographic, χωρίς να είμαι καν επαγγελματίας φωτογράφος. Ενθουσιάστηκα που οι φωτογραφίες μου επιλέχτηκαν από το National Geographic (υποβλήθηκαν 14.000 φωτογραφίες συνολικά). Έχω κερδίσει σε τοπικό διαγωνισμό φωτογραφίας στην πόλη μου (με διαφορετική φωτογραφία, από το Καρναβάλι του Ρίο), αλλά εξεπλάγην που με επέλεξαν για έναν διεθνή διαγωνισμό!».
Πηγή: in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου