Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Ένα φανταστικό ταξίδι στον Άρη!

  Αγαπητό μου ημερολόγιο σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα, γιατί εγώ και η οικογένεια μου ταξιδεύουμε προς τον Άρη. Τώρα είμαστε σ’ ένα μεγάλο μπλε και κόκκινο διαστημόπλοιο. 
   Στο δρόμο μας συναντήσαμε πολλά παράξενα πράγματα που δεν υπήρχαν στη Γη. Υπήρχαν πολλά φανάρια που στέκονταν στον αέρα μόνα τους, επίσης υπήρχαν διαφορετικά διαστημόπλοια ροζ,  κίτρινα, πράσινα, πορτοκαλί και άλλα.   
   Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε, πολύ απότομα λόγω του αέρα, σε μια διασταύρωση  και παραλίγο να χτυπήσουμε ένα άλλο διαστημόπλοιο. Τότε τρομάξαμε όλοι πολύ. 
  Μόλις φτάσαμε στον Άρη είδαμε πολλά αυτοκίνητα, πολλά σπίτια, μαγαζιά αλλά και παρά πολλούς εξωγήινους μεγάλους και μικρούς να κυκλοφορούν μαζί. 
   Εγώ μίλησα σ΄ έναν  εξωγήινο, τον ρώτησα πολλά πράγματα κ’ επίσης τον ρώτησα, αν μπορεί να μας ξεναγήσει. Εκείνος δέχτηκε. Ο Άρης είχε πολλά και διαφορετικά αξιοθέατα. Πιο πολύ μου άρεσε ο πύργος του ήλιου. 
   Ο Τζόι μάς είπε ότι μπορεί να μας φιλοξενήσει μέχρι να φύγουμε. Μόλις μπήκαμε μέσα στο σπίτι του, γνωρίσαμε την οικογένειά του, τη μαμά του, το μπαμπά του και την αδερφή του. Εκείνοι μας ρώτησαν από πού είμαστε. Εγώ και η αδερφή του γίναμε φίλες. Εκεί μείναμε για 3 μέρες. 
   Όταν φεύγαμε ο Τζόι μας χαιρέτησε κι εμείς τους ευχαριστήσαμε και πριν μπούμε μέσα στο διαστημόπλοιο η Λόρι μας έδωσε ένα δώρο στον καθένα. Ήταν ένα ενθύμιο από τον Άρη.      
Από τη μαθήτρια Ισιδώρα Σ.

7 σχόλια: