Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Μια αλλιώτικη επανάληψη στα Μαθηματικά!

  Στην αρχή της σχολικής χρονιάς όλοι μας συνηθίζουμε να κάνουμε μια μικρή επανάληψη στα Μαθηματικά για να βοηθήσουμε τα παιδιά να "θυμηθούν" τα όσα έχουν μάθει, αλλά και εμείς να δούμε πού περίπου βρίσκονται οι μαθητές μας!
   Φέτος, εντόπισα μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση  στο ιστολόγιο "Παίζουμε μαζί" με τίτλο "Επανάληψη στα μαθηματικά μέσα από το παιχνίδι!" και σκέφτηκα να την δοκιμάσω, μια και είχα νέα τάξη και τα παιδιά δεν με γνώριζαν αρκετά καλά!
   Σε ένα χαρτόνι κάνσον κόλλησα μια φωτογραφία μου και γύρω γύρω έγραψα διάφορα στοιχεία για εμένα και την οικογένειά μου, όπως την ημερομηνία των γενεθλίων μου, το νούμερο των παπουτσιών μου κτλ. 
  Τα παιδιά, για να ανακαλύψουν τις απαντήσεις στα στοιχεία που τους έδινα, έπρεπε κάθε φορά να κάνουν κάποιες πράξεις, όπως προσθέσεις, αφαιρέσεις κτλ.
  Φαντάζεστε τι πανζουρλισμός έγινε στην αρχή μια και σηκώνονταν για να δουν τα στοιχεία ή προσπαθούσαν να θυμηθούν τι τους είχα πει για εμένα τις προηγούμενες ημέρες. Γρήγορα όμως ηρέμησαν και προσπάθησαν να κάνουν ότι τους είχα ζητήσει. 
   Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, μια και είχαν κίνητρο να λύσουν τις ασκήσεις, ενώ παράλληλα έκαναν επανάληψη με ευχάριστο τρόπο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου