Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014

Ρομπότ, οι μηχανές του μέλλοντος;

Κυριακή, 30 Μαρτίου 2014

Οι δεινόσαυροί μας!

  Μια και γνωρίσαμε στο μάθημα της Ιστορίας τους τρομερούς και φοβερούς δεινόσαυρους, είπαμε να τους ζωγραφίσουμε κιόλας! Θαυμάστε τους!


Η Νεολιθική εποχή στην Ελλάδα


Πηγή: Theodota

Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

Τοποθετήσαμε τις φωλιές μας στα δέντρα!

 Μετά από αρκετές αναβολές ολοκληρώσαμε, επιτέλους, την τοποθέτηση των φωλιών, που κατασκευάσαμε στα πλαίσια του περιβαλλοντικού μας προγράμματος, στα δέντρα του προαυλίου μας! 

  Το μόνο που μένει για να ολοκληρωθεί με επιτυχία το έργο μας είναι να κατοικηθούν σύντομα από πουλιά!

Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2014

Δεκαδικοί αριθμοί


Πηγή: katgerali

Δεκαδικοί αριθμοί και δεκαδικά κλάσματα


Πηγή: Σουδίας Γιάννης

Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος

Τρίτη, 25 Μαρτίου 2014

25η Μαρτίου 1821


Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2014

Η εξέλιξη του ανθρώπου

  Οι παρακάτω εικόνες θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε την εξέλιξη του ανθρώπου για την οποία μιλήσαμε στην τάξη. Πρέπει να θυμάστε ότι έγινε με αργό ρυθμό και διήρκεσε εκατομμύρια χρόνια!

Το 1821 μέσα από γραμματόσημα

  Μια πολύ όμορφη προσέγγιση της Ελληνικής Επανάστασης μέσα από γραμματόσημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων! Η παρουσίαση προέρχεται από το ιστολόγιο του 88ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.

Κυριακή, 23 Μαρτίου 2014

Οι προσκλήσεις μας!

Οι ζωγραφιές μας για τη σχολική βία

Σάββατο, 22 Μαρτίου 2014

Εργαλεία παλαιολιθικής εποχής στην τάξη μας!

  Συνήθως, οι εκπαιδευτικοί γκρινιάζουμε για την ύλη των μαθημάτων και τον χρόνο που συνήθως δεν επαρκεί και ξεχνάμε το βασικότερο, ότι η μάθηση πρέπει να είναι βιωματική και να ενεργοποιεί τα παιδιά! 
  Τις τελευταίες ημέρες οι μαθητές μου κατάφεραν να με κάνουν ιδιαίτερα περήφανο, μια και μόνοι τους αποφάσισαν να κατασκευάσουν στο σχολείο ή στο σπίτι τους παρόμοια εργαλεία με αυτά των ανθρώπων της παλαιολιθικής εποχής. 

  




  

    Αναζήτησαν, λοιπόν, στο προαύλιο πέτρες και κλαδιά από δέντρα, τα επεξεργάστηκαν και έφτιαξαν λίθινα τσεκούρια, χειροπελέκεις και ένα τόξο! Ένας μαθητής, μάλιστα, έφτιαξε και έφερε στο σχολείο μικρά μαχαίρια από οψιανό, ένα πέτρωμα που χρησιμοποιούσαν οι πρώτοι κάτοικοι των Κυκλάδων για να φτιάχνουν αιχμές από δόρατα, σφήνες ή μαχαίρια.
  Ένα άλλο παιδί επηρεασμένο από τη συζήτηση στην τάξη για τις τοιχογραφίες, ζωγράφισε σε πέτρες προϊστορικά ζώα και τα έφερε να τα δούμε.
 Οι φωτογραφίες είναι ένα μικρό δείγμα από την προσπάθεια των παιδιών, μια και αρκετά ξέχασαν να τα φέρουν την Παρασκευή για να τα φωτογραφίσουμε.
  Τελικά, το μόνο που χρειάζεται είναι να δίνουμε ερεθίσματα στους μαθητές μας και αυτοί έχουν την ικανότητα να τα προσλαμβάνουν, να τα επεξεργάζονται και να μαθαίνουν ευχάριστα!
ΥΓ. Η ίδια δραστηριότητα υπάρχει και στο Βιβλίο Εργασιών της Ιστορίας, αλλά όπως είδατε δεν πρόλαβα καν να την προτείνω!

Ολοκληρώσαμε τα πειράματά μας!

  Την εβδομάδα που μας πέρασε, στη Μελέτη Περιβάλλοντος, εξετάσαμε δύο από τους παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη των φυτών, το νερό και το φως του ήλιου
  Σε μια διαφανή σακούλα τοποθετήσαμε ένα φύλλο από μαρούλι και μετά από λίγες ώρες παρατηρήσαμε ότι είχαν σχηματιστεί σταγονίτσες από νερό!
  Έπειτα βγάλαμε από την ντουλάπα τη γλάστρα με το φυτό που είχαμε κλείσει μέσα την προηγούμενη εβομάδα και τη συγκρίναμε με την άλλη γλάστρα που είχαμε κοντά στο παράθυρο!
  Παρατηρήσαμε, λοιπόν, ότι το χρώμα του φυτού στην καφέ γλάστρα είχε αλλάξει, μια και είχε στερηθεί το φως του ήλιου για αρκετές ημέρες!
  Μετά τους πειραματισμούς μας συμπεράναμε ότι τα φυτά χρειάζονται φως και νερό για να αναπτυχθούν και για αυτό το λόγο προσαρμόζονται ανάλογα στις περιοχές που φυτρώνουν! 

Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

25η Μαρτίου


Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2014

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος - Οι Κρομανιόν

Μια φορά κι έναν καιρό ο ήταν ο άνθρωπος - Ο άνθρωπος του Nεάντερταλ

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος - Η γη γεννιέται

Όταν ο άνθρωπος έγινε κυνηγός

  Μια και σας κέντρισα το ενδιαφέρον για το σπήλαιο των Πετραλώνων, τι λέτε πάμε να το επισκεφτούμε; Χαλαρώστε, λοιπόν, και απολαύστε την εικονική περιήγηση σε ένα από τα σημαντικότερα σπήλαια της πατρίδας μας!
http://www.petralona-cave.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=172&Itemid=130&lang=el

Κατοικίδια ζώα

Ποια από αυτά τα ζώα έχεις γνωρίσει από κοντά;
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM102/524/3459,14006/extras/mtpc_d06_oikosita/index.html
Ώρα για παιχνίδι! Κρυπτόλεξο!
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM102/524/3459,14006/extras/mtpc_d06_oikosita_wordsearch/index.html

Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014

Όταν ο άνθρωπος ήταν τροφοσυλλέκτης


  Η εποχή των δεινοσαύρων είναι μια περίοδος στην ιστορία του πλανήτη που εξάπτει τη φαντασία των παιδιών! Πώς να ήταν άραγε οι δεινόσαυροι; Τι ύψος να είχαν; Τα χρώματά τους; Τι να έτρωγαν; Για ρίξτε μια ματιά στη σελίδα του Smithsonian Natural History Museum και ίσως απαντηθούν πολλά από τα ερωτήματά σας. Το ιδανικό, όμως, θα ήταν να σας δημιουργηθούν νέα!
http://www.mnh.si.edu/vtp/2-mobile/001.html

Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Το οικογενειακό μας δέντρο!

  Μια και στο μάθημα της Γλώσσας μιλήσαμε για τον Ελτόν και την οικογένειά του, φτιάξαμε το οικογενειακό μας δέντρο και το παρουσιάσαμε στην τάξη, ώστε οι συμμαθητές μας να γνωρίσουν τα μέλη της οικογένειάς μας και τους κοντινούς μας συγγενείς!

Κυριακή, 16 Μαρτίου 2014

Πετάξαμε χαρταετό!

  Την Καθαρά Δευτέρα ο βροχερός καιρός δεν μας άφησε να πετάξουμε τους χαρταετούς μας. Εμείς όμως δεν μείναμε με σταυρωμένα χέρια! Ο συμμαθητής μας, Μανώλης Π., έφτιαξε με τη βοήθεια του μπαμπά του ένα χαρταετό και τον έφερε στην τάξη! Την Παρασκευή που οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές, βγήκαμε στο προαύλιο και τον πετάξαμε!


Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2014

Γνωρίζουμε τους κοντινούς μας υγρότοπους!

  Όπως σας ενημερώσαμε, σε προηγούμενη ανάρτηση, το νησί μας έχει 10 υγρότοπους! Εμείς όμως θα ασχοληθούμε κυρίως με έναν από αυτούς, το έλος του Μώλου ή Κεφάλου.
http://www.oikoskopio.gr/ygrotopio/general/report.php?id=686&param=bibliografia&lang=el_GR
  Επειδή, όμως, στην περιοχή μας υπάρχει και το έλος της Χρυσής Ακτής, θα ήταν παράλειψή μας να μην αναφερθούμε και σε αυτόν τον υγρότοπο!
http://www.oikoskopio.gr/ygrotopio/general/report.php?id=688&param=themeleiwdn&lang=el_GR
Πηγή: WWF Ελλάς

Γνωρίζω τους υγρότοπους της Πάρου!

  Το νησί μας έχει 10 καταγεγραμμένους υγρότοπους από την οργάνωση WWF Ελλάς, οι οποίοι προστατεύονται, πλέον, με Προεδρικό Διάταγμα από την Πολιτεία!. Εντυπωσιαστήκατε; Εμείς να δείτε, που ζούμε στην Πάρο και δεν τους γνωρίζαμε! Οι υγρότοποι αν και είναι πολύ σημαντικοί για το οικοσύστημα του νησιού, τις τελευταίες δεκαετίες έχουν υποβαθμιστεί και απειλούνται με εξαφάνιση! 
  Για να τους προστατεύσουμε, πρέπει πρώτα να τους γνωρίσουμε! Αξιοποιήσαμε, λοιπόν, υλικό από την οργάνωση WWF Ελλάς και μιλήσαμε για τους υγρότοπους, τα ζώα και τα φυτά που υπάρχουν εκεί, καθώς και για τα προβλήματα που υπάρχουν!
http://www.wwf.gr/images/pdfs/pe/wetlands/wetlands_paros_pp.pdf
Το κείμενο, που συνοδεύει την παραπάνω παρουσίαση, 
βρίσκεται εδώ.

Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014

Ολοκληρώσαμε τη συμμετοχή μας στον 3ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης των Εκδόσεων Μεταίχμιο

  Φέτος, εκτός από το πρόγραμμα της διατροφής, ασχολούμαστε και με το περιβάλλον! Έτσι αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε και στον 3ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης των Εκδόσεων Μεταίχμιο, διαβάζοντας βιβλία με θέμα το περιβάλλον. 
  Σήμερα, λοιπόν, ολοκληρώσαμε στην τάξη τις ασκήσεις από το ερωτηματολόγιο και το μόνο που απομένει είναι να τα επιστρέψουμε στις Εκδόσεις Μεταίχμιο, για να πάρουμε μέρος στη μεγάλη κλήρωση του Μαΐου. Ήταν μια ευχάριστη δραστηριότητα που την απολαύσαμε ιδιαίτερα, αφού μας κράτησε παρέα όλη σχεδόν τη χρονιά!
  Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για την προσφορά των παραπάνω βιβλίων!

Φτιάχνουμε σχεδιαγράμματα - δίνουμε οδηγίες

  Στο μάθημα της Γλώσσας φτιάξαμε σχεδιαγράμματα και δώσαμε οδηγίες στους συμμαθητές μας, για να έρθουν από το σχολείο στο σπίτι μας.
  Βέβαια μπερδεύουμε λίγο το αριστερά και δεξιά με το πάνω και κάτω, αλλά πού θα πάει, θα το λύσουμε και αυτό!

Πείραμα σε εξέλιξη!

  Μια και στη Μελέτη Περιβάλλοντος μελετάμε τα φυτά είπαμε να κάνουμε ένα μικρό πείραμα! Φέραμε, λοιπόν, στην τάξη δύο ίδια φυτά!
Βάλαμε τη μια γλάστρα κοντά στο παράθυρο, για να έχει φως από τον ήλιο.
Την άλλη την κλείσαμε στο ντουλάπι της βιβλιοθήκης μακριά από οποιαδήποτε πηγή φωτός!
  Αποφασίσαμε την Παρασκευή και τη Δευτέρα να ποτίσουμε τα φυτά με την ίδια ποσότητα νερού και την Τετάρτη να δούμε αν έχουν κάποια διαφορά! Εσείς τι νομίζετε ότι θα συμβεί;

Η εποχή του λίθου, εισαγωγή

Τρίτη, 11 Μαρτίου 2014

Τα super ζωάκια

  Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας πύθωνας που τον έλεγαν Περικλή, ένας σκίουρος που τον έλεγαν Δημήτρη και μια δεκαοχτούρα που την έλεγαν Αχιλλέα. Μια μέρα που ξύπνησαν είδαν το δάσος να έχει γίνει στάχτη! 
  Τι να κάνουν τα καημένα ζωάκια... τότε θυμήθηκαν τα τρία μαγικά αντικείμενα που είχαν. Ο πύθωνας και η δεκαοχτούρα είχαν την ικανότητα να θεραπεύουν το δέρμα τους όταν ακουμπούσαν αλόη και ο σκίουρος να γίνεται αόρατος όταν έπιανε κλαδιά ελιάς. 
  Τα τρία ζωάκια είδαν ένα κομμάτι δάσους που η φωτιά έκαιγε ακόμα. Έφεραν νερό από τον ποταμό, που ακόμα δεν είχε φτάσει η φωτιά και στο τέλος την έσβησαν. Όμως δεν είχαν φαγητό να φάνε. Ευτυχώς, σ' ένα μέρος του δάσους  είχε μερικούς σπόρους. Τα ζωάκια τους βρήκαν, τους έσπειραν και έριξαν νερό. Αμέσως βγήκανε λουλούδια, καλαμπόκια, αγγούρια και πολλά άλλα. 
  Τα ζωάκια άρχισαν να τρώνε, πήραν ενέργεια και έζησαν για πολλά χρόνια αγαπημένοι στο αγαπημένο τους δάσος. 
Από τους μαθητές:
Νίκο Σ., Λυκούργο, Στέλιο

Το αλφαβητάρι της διατροφής


Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Οι ήρωες από το παραμύθι "Οι τρεις φίλοι σώζουν το δάσος"




“Μικρή Πυξίδα” (Compasito)

  Το εγχειρίδιο "Compasito" μεταφέρει με βιωματικό τρόπο στα παιδιά την απαραίτητη κουλτούρα και τις γνώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα, όπως την αποδοχή της διαφορετικότητας και την κοινωνική ενσωμάτωση των ατόμων από μειονεκτούντες ομάδες του πληθυσμού.
http://www.childcom.org.cy/ccr/ccr.nsf/All/E139A2CD27BCB462C2257AF3002ACD10/$file/Compasito,%20%CE%9C%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%B7%CC%81%20%CE%A0%CF%85%CE%BE%CE%B9%CC%81%CE%B4%CE%B1.pdf
Πηγή: pappanna.wordpress.com

Κυριακή, 9 Μαρτίου 2014

Η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει!

  Την Παρασκευή, που μας πέρασε, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για την ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό. Πριν όμως σας περιγράψουμε τι κάναμε, πρέπει πρώτα να σας πούμε ότι το πρωινό εκείνης της ημέρας υποδεχτήκαμε στην τάξη τη νέα μας συμμαθήτρια, τη Μαρία!
  Η Μαρία ήρθε από την Αθήνα και αφού μας συστήθηκε, κάθισε παρέα με τον Στέλιο. Αν και δεν είχε μαζί της βιβλία  παρακολούθησε κανονικά το μάθημά μας, βγήκε διάλειμμα, έκανε γυμναστική και αγγλικά!
  Την 5η ώρα διαβάσαμε στην τάξη το παραμύθι από την E.Ψ.Υ.Π.Ε, "Η Μόνα σε καινούριο σχολείο" και συζητήσαμε για τις περιπέτειες της μικρής χελωνίτσας.
http://www.epsype.gr/images/paramuthia_gia_ekfovismo.pdf
  Την τελευταία ώρα αποφασίσαμε να κάνουμε ένα μικρό πείραμα! Βάλαμε τη νέα μας συμμαθήτρια στο κέντρο ενός κύκλου!
  Όλοι, τότε, είπαμε στη Μαρία μια άσχημη κουβέντα, που μας έχουν πει και που μας έχει πληγώσει πολύ! Κάθε φορά που κάποιος μιλούσε έκοβε και ένα κομμάτι από τη χάρτινη φίλη μας!
  Όταν τελειώσαμε, είδαμε ότι η Μαρία είχε γίνει κομμάτια! Προσπαθήσαμε να την ξαναφτιάξουμε κολλώντας τα κομμάτια της με σελοτέιπ και λέγοντάς μια καλή κουβέντα!
  Γρήγορα, όμως, καταλάβαμε ότι οι άσχημες κουβέντες είχαν επηρεάσει για πάντα τη Μαρία. Η φίλη μας δεν θα είναι ποτέ όπως πριν, γιατί την πληγώσαμε αφάνταστα!
  Καταλάβαμε, λοιπόν, ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε όσα λέμε στους γύρω μας, γιατί μπορεί να τους πληγώσουμε αφάνταστα! Άλλωστε μια παλιά παροιμία λέει" η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει".
  Την ταλαιπωρημένη Μαρία την τοποθετήσαμε στην πόρτα της τάξης για να μας θυμίζει πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε!
Πηγή: Η ιδέα προέρχεται από το ιστολόγιο "Πρώτη και καλύτεροι!" 
της συναδέλφου Ιωάννας Χατσίκου.

Σάββατο, 8 Μαρτίου 2014

Πώς επηρεάζουν οι διαφημίσεις τη διατροφή μας;

  Από το πρόγραμμα για τη διατροφή, που υλοποιούμε φέτος, δεν θα μπορούσε να λείπει η αναφορά στις διαφημίσεις τροφίμων, μια και μας επηρεάζουν καθημερινά.
  Για να καταλάβουμε πώς λειτουργούν διαβάσαμε διάφορα άρθρα και είδαμε τα παρακάτω βίντεο.
 


  Αφού συζητήσαμε στην τάξη όσα διαβάσαμε και είδαμε, αποφασίσαμε να γράψουμε σενάρια διαφημίσεων για να προωθήσουμε την υγιεινή διατροφή! Σε λίγες μέρες, μάλιστα, θα ξεκινήσουμε και τα γυρίσματα!

Διατροφή και άσκηση

  Μια και συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με τη διατροφή, σειρά είχε να μας μιλήσει ο γυμναστής του σχολείου μας, κ. Βασίλης, για τα οφέλη της γυμναστικής και της υγιεινής διατροφής!
  Αφού συζητήσαμε με τον κ. Βασίλη, χρησιμοποιήσαμε μια εφαρμογή από το Πανεπιστήμιο του Κολοράντο για να δούμε διαδραστικά πώς σχετίζεται η διατροφή με την άσκηση!
https://phet.colorado.edu/sims/eating-and-exercise/eating-and-exercise_el.jnlp
  Αφού κάναμε διάφορους συνδυασμούς τροφών και άσκησης, είδαμε πώς επηρεαζόταν σε βάθος χρόνου η υγεία και το βάρος του ανθρώπου από τις επιλογές μας. Έπειτα ζωγραφίσαμε τι είναι καλό να κάνουμε και τι όχι για την υγεία μας!

Το καμένο δάσος

  Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα δάσος. Εκεί ζούσαν τρία ζώα, μια σαύρα που είχε την ιδιότητα, όταν ακουμπάει φύλλα από φυτά να γίνεται χαλί, ένα κουνέλι που η μαγική του ικανότητα ήταν ότι όποτε ακουμπούσε ξινήθρα γινόταν πιο γρήγορος και από την τίγρη και ένα ελάφι που όταν ακουμπούσε φλισκούνι γινόταν πολύ δυνατό.
  Σε αυτό το δάσος μια μέρα έπιασε βροχή και ένας κεραυνός χτύπησε ένα ψηλό δέντρο. Το δάσος πήρε αμέσως φωτιά. Τα τρία αυτά ζωάκια χρησιμοποίησαν τις μαγικές τους ικανότητες. Το κουνέλι έπιασε μια μισοκαμένη ξινήθρα και έτρεξε γρήγορα να βρει νερό. Η σαύρα ακούμπησε ένα καμένο φύλλο κα αμέσως έγινε μαγικό χαλί. Τότε έφυγε από το δάσος και πήγε να βρει κι εκείνη νερό, γιατί το δάσος κόντευε να καεί ολόκληρο. Ευτυχώς, όμως, το ελάφι, επειδή ήταν το μεγαλύτερο ζώο, έφερε το περισσότερο νερό και κατάφεραν όλοι μαζί να σβήσουν τη φωτιά και δάσος σώθηκε!
  Τα ζωάκια χάρηκαν και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!
Από τους μαθητές:
Γιάννα, Αντώνη, Γιάννη

Οι τρεις φίλοι

  Μια μέρα πήγαμε στο δάσος με τα ζωάκια μας τον Γκόλντι, τη μέλισσα, τον Αχιλέα, τη γάτα και το σαλιγκάρι, τη Λίλα για βόλτα.
  Όταν φτάσαμε είδαμε ότι το δάσος είχε πάρει φωτιά. Σκεφτήκαμε να πάρουμε τηλέφωνο την Πυροσβεστική για να έρθει να σβήσει τη φωτιά. Επειδή αργούσε να έρθει, προσπαθήσαμε να βρούμε νερό για να τη σβήσουμε. Ακουμπήσαμε, λοιπόν, τα ζωάκια μας για να πάρουμε τη δύναμή τους και βρήκαμε μια λίμνη που είχε νερό. Μετά ήρθε η Πυροσβεστική για να σβήσει την υπόλοιπη φωτιά.
  Αργότερα φυτέψαμε λίγα λουλούδια για να γίνει το δάσος όπως ήταν παλιά και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!
Από τους μαθητές:
Μανώλη Σ., Έλενα, Χαρά

Φυτά του τόπου μας

  Μια και στη Μελέτη Περιβάλλοντος μιλήσαμε για τις κατηγορίες των φυτών, φέραμε στην τάξη διάφορα αρωματικά φυτά, βότανα και αγριολούλουδα που φυτρώνουν στο νησί μας. Αφού τα μυρίσαμε και τα παρατηρήσαμε, φτιάξαμε μια ομαδική εργασία και την τοποθετήσαμε στην τάξη για να τα θυμόμαστε!


Παρασκευή, 7 Μαρτίου 2014

Μάθημα στο προαύλιο

  Μια και στη Μελέτη Περιβάλλοντος ασχοληθήκαμε με τα μέρη των φυτών (φύλλα, κορμός, ρίζες), βγήκαμε στο προαύλιο, παρατηρήσαμε τα δέντρα, τα λουλούδια και τα υπόλοιπα φυτά που υπάρχουν στο χώρο και μιλήσαμε για όσα είχαμε μάθει στην τάξη!

  Εκείνη η μέρα ήταν ηλιόλουστη και εμείς την εκμεταλευτήκαμε με τον καλύτερο τρόπο συνδυάζοντας γέλιο, χαρούμενες φωνές, τρέξιμο και μάθημα! Σίγουρα θα επαναλάβουμε κάποια αντίστοιχη δραστηριότηρα, αφού όλοι μας ενθουσιαστήκαμε!