Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Γνωριμία με τα θρεπτικά συστατικά: Υδατάνθρακες - Πρωτεΐνες - Λίπη

  Μετά τη γνωριμία μας με τις ομάδες των τροφίμων, σειρά είχαν  τα θρεπτικά συστατικά των τροφών! Αρχίσαμε, λοιπόν, από τους υδατάνθρακες, τις πρωτεΐνες και τα λίπη! Αφού γνωρίσαμε τα τρόφιμα (δημητριακά, κρέας, λίπη), που περιέχουν αυτά τα στοιχεία,  γράψαμε στιχάκια για να θυμόμαστε τι παίρνουμε κάθε φορά που τα καταναλώνουμε!
"Οι Πλανήτες 360" έγραψαν
Είμαι ένα κρεατάκι
κρεατάκι νόστιμο πολύ
στο τηγάνι θα ψηθώ
όποτε θέλω εγώ!

"Οι Γρήγοροι" σκέφτηκαν
Στα όνειρά μου βλέπω
ότι είμαι βουτηγμένος στα δημητριακά
και το πρωί όταν ξυπνώ
πίνω γάλα με δημητριακά
για να 'χω δύναμη για το σχολειό!

Οι "Καλημέρα Ελλάδα" σύνθεσαν
Δημητριακό είμαι 'γω καλό
το πρωί να με φας
δύναμη να πάρεις για το σχολείο!

"Τα Ελληνικά Φρούτα" έγραψαν
Είμαι ένα κρεατάκι νόστιμο
πολύ ζαχαρωτό, 
με τρώνε όλα τα παιδάκια
και παίρνουν δύναμη πολύ!

Με τα στιχάκια, όμως, μάς άνοιξε η όρεξη και στρώσαμε τα τραπέζια μας με τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπη.
 Το τραπέζι των "Πλανητών 360"

Το τραπέζι των "Γρήγορων" 
 Το τραπέζι των "Καλημέρα Ελλάδα" 
Το τραπέζι των "Ελληνικών Φρούτων" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου