Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Για τη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών με αφορμή την απεργία στις Πανελλήνιες!

  Τις τελευταίες ημέρες οι εκπαιδευτικοί δέχονται μια άνευ προηγουμένου συντονισμένη επίθεση από διάφορους δημοσιογράφους, κυβερνητικούς εκπροσώπους και βουλευτές, που τους εμφανίζουν ως τους μπαμπούλες του εκπαιδευτικού συστήματος για την απόφασή τους να απεργήσουν ή όχι εν μέσω Πανελλήνιων εξετάσεων.
  Ξαφνικά, λοιπόν, θυμήθηκαν την ευαισθησία τους για την εκπαίδευση και την αγωνία των υποψηφίων και με παντιέρα τους την αύξηση του ωραρίου κατά δυο ώρες την εβδομάδα ξεσπαθώνουν εναντίον των εκπαιδευτικών.
  Πηγή: tolis, thepaper.gr
  Ξεπερνώντας το δίωρο και όσα αυτό προμηνύει, όπως αναγκαστικές μεταθέσεις, απολύσεις, μείωση μισθού, αναπληρωτές των 300 € κ.ά, θα ήθελα να μάθω που βρίσκονταν όλοι αυτοί οι φωστήρες τα τελευταία δύο χρόνια, όπου τα σχολεία λειτούργησαν με χίλια δυο προβλήματα. Ενδεικτικά αναφέρω το προηγούμενο σχολικό έτος που οι φωτοτυπίες αντικατέστησαν τα βιβλία, την υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, την έλλειψη εκπαιδευτικών, στο σχολείο μου ακόμα περιμένουμε συναδέλφους για Γαλλικά - Γερμανικά και Μουσική, το πετρέλαιο που δινόταν με το σταγονόμετρο... Καλύτερα να μη συνεχίσω να τα απαριθμώ, γιατί θα γίνω γραφικός ή λαϊκιστής, όπως έλεγαν κάποιοι τηλεμαϊντανοί, όταν συνάδελφοι σε μεγάλες πόλεις μιλούσαν για υποσιτιζόμενους μαθητές στα σχολεία τους.  
  Μήπως, τελικά, είναι καιρός ως ελληνική κοινωνία να πάψουμε να δίνουμε τόση μεγάλη σημασία στις Πανελλήνιες και να απαιτήσουμε μια γενναία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, που να στρέφεται στον άνθρωπο, ώστε βγούμε από την κρίση που βιώνουμε; Οι εξετάσεις που έχουμε δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια βιτρίνα, που κάποιοι κάθε τόσο την αλλάζουν και αφήνουν το υπόλοιπο μαγαζί να μαραζώνει ή μια μηχανή του κιμά που εξωτερικά δείχνει τέλεια, αλλά από μέσα βρωμάει. Γιατί πρέπει να θεωρούνται κορυφαία στιγμή στη ζωή μας; 
Πηγή: tolis, thepaper.gr
  Πραγματικά πόση σημασία έχει αν θα γίνουν στην ώρα τους, όταν οι σημερινοί υποψήφιοι αποφοιτώντας από τη σχολή τους θα αντιμετωπίζουν το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας στην Ευρωζώνη; Τελικά ποιο είναι σημαντικότερο θέμα; Αλλά ξέχασα, οι κακοί εκπαιδευτικοί δεν ενδιαφέρονται για το καλό των παιδιών...
 Πηγή: Βαγγέλης Παπαβασιλείου, Ελευθεροτυπία
  Επειδή μακρηγόρησα, η ουσία είναι ότι με διαλυμένα και υποστελεχωμένα σχολεία, με κακοπληρωμένους και στρεσαρισμένους εκπαιδευτικούς, με αύξηση του ορίου των μαθητών στην τάξη, με υποχρηματοδότηση της παιδείας και με το πιο συγκεντρωτικό και εξεταστικό σύστημα εκπαίδευσης που προωθείται η επόμενη ημέρα φαντάζει εφιάλτης όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς, αλλά και για τους μαθητές και τις οικογένειές τους. 
Πηγή: Σαμούχος Πέτρος
Υ.Γ. (1) Τώρα που το καλοσκέφτομαι την ίδια πάνω κάτω επίθεση είχαμε δεχτεί και πριν από δυο χρόνια που συζητιόταν η ένταξη των εκπαιδευτικών στο ενιαίο μισθολόγιο. Τότε μας αποκαλούσαν τεμπέληδες, αργόμισθους, αδιάφορους και υψηλόμισθους. Αλήθεια, άλλαξε κάτι από τότε εκτός του επιθέτου υψηλόμισθος;
Υ.Γ. (2) Οι Κινέζοι έχουν μια πασίγνωστη παροιμία, "μια εικόνα χίλιες λέξεις" και οι παραπάνω γελοιογραφίες τα λένε όλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου