Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

«Η πείνα πονάει…»

  Δεν είναι μόνο η περιγραφή της καθημερινής αγωνίας που έκανε το blog της Τζακ να ξεχωρίζει. Είναι και οι συνταγές της: «Το καλύτερο τσίλι της Μαμάς Τζακ, 34 λεπτά», για παράδειγμα, ή «Θεέ μου, δείπνο, 30 λεπτά»
  Το blog agirlcalledjack.com άρχισε να γράφεται πριν από περίπου ένα χρόνο, όταν η 24χρονη άνεργη μητέρα Τζακ Μονρό από το Εσεξ είχε πιάσει πάτο: δεν είχε χρήματα, τα ντουλάπια της κουζίνας ήταν άδεια, το επίδομα ενοικίου ήταν για κάποιο ανεξήγητο λόγο 100 λίρες λιγότερα.

  H Τζακ περιγράφει με επώδυνες λεπτομέρειες πώς ξεπούλησε όλα της τα υπάρχοντα για να πληρώσει τους λογαριασμούς: την τηλεόραση, το ρολόι της, το κινητό της τηλέφωνο. Γράφει για το πώς υπονομεύτηκε η καθημερινότητά της από την πληκτική διαδικασία τού «να προσπαθεί να τα βγάζει πέρα», αλλά και για το παράδοξο φαινόμενο να αυξάνεται ο λογαριασμός του ρεύματος όσο βούλιαζε στη φτώχεια.
  «Σήμερα έστειλα 14 αιτήσεις για δουλειά, γράφοντάς τες με πολύ κόπο στο παμπάλαιο τηλέφωνό μου, για δουλειά σε σπίτι, για δουλειά σε μαγαζί, για δουλειά σε εργοστάσιο, για δουλειά με το κατώτατο μεροκάματο, για κάθε είδους δουλειά, επειδή απλώς αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο. Για λόγους άγνωστους προς εμένα, αυτό τον μήνα το επίδομα σπιτιού ήταν 100 λίρες λιγότερο. (…) όποιος και να είναι ο λόγος, πάντως, είναι πιο εύκολο για μένα τώρα να υπολογίσω ότι το ενοίκιο των 670 λιρών δεν μπορεί με τίποτα να εξοφληθεί με το επίδομα των 438 λιρών. Δεν έχω μόνο καθυστερήσει να πληρώσω τις δόσεις μου, αλλά χθες βράδυ, όταν άνοιξα το ψυγείο μου για να βρω υπόλοιπα από μακαρόνια, ένα κρεμμύδι κι ένα κομμάτι γλυκό τζίντζερ, έδωσα τα μακαρόνια στον γιο μου και πήγα να κοιμηθώ πεινασμένη, έχοντας πιει μόνο ένα τσάι, για να ηρεμήσω λίγο τους πόνους στο στομάχι μου».
Για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου πατήστε εδώ 
Πηγή: Πάνου Έλλη, Η εφημερίδα των συντακτών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου