Τρίτη, 12 Ιουλίου 2011

Logorama.

  Logorama, ή αλλιώς... πώς θα ήταν ο κόσμος μας αν τα λογότυπα των εταιριών αποκτούσαν ζωή.
  Μια εμπευσμένη ταινία μικρού μήκους με υπόγεια, στο μεγαλύτερο μέρος της, ειρωνεία για την παράνοια του σύγχρονου καταναλωτικού τρόπου ζωής και τις συμπεριφορές που ενθαρρύνει. Πρωταγωνιστές; Οι άνθρωποι λογότυπα.
  O Ronal Mcdonald καπνίζει και πυροβολεί, ο Mr. Pringles χουφτώνει μια σερβιτόρα, το λευκό λαστιχένιο ανθρωπάκι της Michelin πατάει με το αυτοκίνητο του τα σοκολατάκια M & Ms... και 500 ακόμη επώνυμες μάρκες όπως οι Pizza Hut, Phillips, Mc Donald, Colgate, Walt Disney, Domino, Apple, Nike, και Universal, παρασύρονται σε ένα ντόμινο εξελίξεων που μετατρέπει μια αρχικά «συνηθισμένη μέρα» στο Λος Άντζελες - το λίκνο του lifestyle των τελευταίων δεκαετιών - σε μια μεταφυσική «Νέμεση». Όσοι δεν καταποντίζονται στα συντρίμια του σεισμού ή δεν πνίγονται στο πετρέλαιο, μαθαίνουν, φευγαλέα έστω, να τραγουδούν και να ερωτεύονται.
Πηγή: www.tvxs.gr

1 σχόλιο:

  1. πραγματικά πολύ έξυπνη ταινία. Προσφέρει στιγμές γέλιου με τον τρόπο που έχουν ενσωματωθεί τα λογότυπα των εταιριών αλλά ταυτόχρονα προβλήματιζει: Η πραγματική ζωή άραγε διαφέρει τόσο πολύ από αυτήν της ταινίας, όταν καθημερινά κατακλυζόμαστε από τόσες διαφημίσεις και τόσα λογότυπα εταιριών και προϊόντων που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας και με δεδομένο ότι στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο οι ανθρώπινες υπάρξεις θεωρούνται αναλώσιμες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή