Οι νέες οδηγίες του οργανισμού θέλουν να συνδέσουν την
αξιολόγηση μαθητών, σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών με την κατανομή
των πόρων στην εκπαίδευση. Με αυτόν τον τρόπο θα «αγνοούνται» οι
κοινωνικοί, γεωγραφικοί και εκπαιδευτικοί παράγοντες που επηρεάζουν και
συνδιαμορφώνουν το εκπαιδευτικό έργο.
Εάν κανείς παρακολουθήσει τα τελευταία χρόνια αφενός τις νομοθετικές
παρεμβάσεις του υπουργείου Παιδείας και αφετέρου τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ
για την εκπαίδευση στη χώρα μας, θα διαπιστώσει ότι υπάρχει μια απόλυτη
ταύτιση. Στο πλαίσιο αυτό, η μελέτη των νέων «οδηγιών» του ΟΟΣΑ
φανερώνει τις κατευθύνσεις του υπουργείου Παιδείας για τη σχολική
εκπαίδευση.
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο.
Πηγή: Χρήστος Κάτσικας, Εφημερίδα των Συντακτών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου