Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή (ΚΕΠΚΑ) ζητά από την κυβέρνηση να απαγορευτεί η διαφήμιση «σκουπιδοτροφίμων», όπως πατατάκια, γαριδάκια και κρουασάν.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε για το θέμα, αναφέρει:
"Στη χώρα μας, το φαινόμενο της διαφήμισης αυτών των τροφίμων έχει λάβει τραγικές διαστάσεις. Αν παρακολουθήσουμε ένα παιδικό πρόγραμμα, το Σαββατοκύριακο ή στις διακοπές, θα δούμε να διαφημίζονται, συνεχώς, πατατάκια, γαριδάκια, κρουασανάκια και άλλα... τόσο υγιεινά τρόφιμα. Ζητάμε από την Ελληνική Κυβέρνηση, να απαγορευτεί η διαφήμιση σκουπιδοτροφίμων, στα παιδιά, ηλικίας, κάτω των 16 ετών. Η απαγόρευση πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα είδη των διαφημίσεων προς τα παιδιά, δηλαδή, τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές, έντυπες, μέσω διαδικτύου, στα σημεία πώλησης και στις συσκευασίες".
Ας σημειωθεί ότι στις 20 Μαίου στη Γενεύη, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, πήρε μια σχετική απόφαση και απευθύνει σύσταση, προς τις κυβερνήσεις, να εφαρμόσουν πολιτικές, που θα μειώνουν τις επιπτώσεις της διαφήμισης "σκουπιδοτροφίμων", στα παιδια.
Πηγή: Ελευθεροτυπία
Πηγή: Ελευθεροτυπία
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΤΟ ΑΝ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΡΟΦΙΜΩΝ Ή ΟΧΙ, Η ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Η "ΡΙΖΑ" ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ!! ΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ, ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ, ΔΕΝ ΤΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ "ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ", ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΑΠΟ ΜΩΡΑ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΓΕΙΗΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ, ΤΟΤΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ "ΧΤΙΣΕΙ" ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΕ ΗΘΗ-ΑΡΧΕΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ "ΔΙΑΒΡΩΘΕΙ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα...
ΑπάντησηΔιαγραφή